Els Nostres Serveis

Els millors serveis per la teva mascota

• Foto visites a domicili web

Visites a Domicili

vetmòbil trasllada a casa teva els serveis bàsics d’un centre veterinari. Així el teu gos o gat poden gaudir d’un control de salut sense haver de desplaçar-se a cap centre veterinari.

• fotos vacunes

Vacunacions, Identificacions i Desparasitacions

No existeixen programes de vacunació “universals” que es puguin fer per tots el gossos i gats. A vetmòbil creem programes de vacunació individualitzats per la teva mascota, adaptats a les seves necessitats específiques.

• Foto programa de salut

Programes Integrals de Salut

vetmòbil creiem que cada mascota és diferent. Per això, si ens ho demanes,  podem crear programes de salut anuals individualitzats programant tot el que pugui necessitar al llarg de l’any. Nosaltres ens preocuparem d’avisar-te cada cop que necessiti alguna cosa. A més, també podem oferir-te una tarifa plana al llarg de l’any de tal forma que no tinguis ensurts en la teva factura veterinària.

• Foto conselleria salut web

Conselleria de Salut, Comportament, Alimentació…

Coneixent la teva mascota al seu hàbitat natural, et podrem aconsellar la millor forma de prevenir problemes de salut, com canviar o evitar problemes de comportament i quin és el millor tipus d’alimentació que li has de proporcionar al teu company.

• Fotos productes

Venda de Productes Veterinaris, Pinsos i Complements.

vetmòbil et portarà a casa teva, sense cap cost afegit, una àmplia gamma de productes veterinaris, complements i pinsos per tal de que la teva mascota tingui tot el que necessiti sense necessitat de desplaçament.